Kiwanis Rooi steunt Stichting Kinderen van de Zon

Stichting Kinderen van de Zon houdt zich bezig met het verbeteren van ontwikkelmogelijkheden en leefomstandigheden van straatkinderen in Peru. De Nederlandse Marianne Schepers is de oprichtster en werkt al sinds 2001 enkele maanden per jaar als vrijwilligster in Peru. Inmiddels heeft ze in Peru een professionele organisatie van vrijwilligers opgebouwd en heeft ze al vele kinderen geholpen.

Woensdag 13 oktober heeft ze haar indrukwekkende verhaal verteld aan de leden van Kiwanis Rooi. Serving The Children of The World is niet voor niets het motto van Kiwanis. Wij hebben dan ook besloten haar een bijdrage te geven om onderwijs mogelijk te maken voor kinderen in een van de projecten die Marianne heeft opgezet. Een doel waar wij als club volledig achterstaan!