Wijnactie zomer 2021 van start!

De wijnactie winter 2020/2021 was een groot succes. Dus deze wordt herhaald. Samen met wijnimporteur KE Trading uit Sint-Oedenrode hebben we weer een prachtig assortiment met mooie duurzame wijnen uit Zuid-Afrika samengesteld. De opbrengst van de wijnactie gaat naar onze Stichting Maatschappelijke Initiatieven Kiwanis Sint-Oedenrode. Onze stichting financiert diverse goede doelen en de wijnactie draagt hier een steentje aan bij. Naast diverse kleinere lokale initiatieven ondersteunen wij momenteel twee grotere doelen.

Stichting Het Vergeten Kind richt zich op kinderen in Nederland zonder veilig thuis. Samen met Het Vergeten Kind organiseerden wij een dag Efteling voor vergeten kinderen uit Sint-Oedenrode en omgeving. Daarnaast dragen wij een steentje bij aan de zogenaamde Heppie vakantie, zodat ook deze kinderen er een keer een weekje tussen uit kunnen zonder zorgen.

Stichting Kinderen van de Zon is actief aan de andere kant van de wereld. Oprichtster Marianne Schepers uit Sint-Oedenrode is al sinds 2001 enkele maanden per jaar actief in Peru als vrijwilligster. Zij richt zich met haar stichting op verbeteren van de levensomstandigheden en ontwikkelingsmogelijkheden van kansarme wijk- en straatkinderen. Hoewel wij ook in Nederland nog genoeg mogelijkheden zien om kinderen te helpen, realiseren we ons heel goed dat de omstandigheden voor kinderen in grote delen van de wereld veel minder goed zijn dan hier. Het enthousiasme van Marianne en gedegen manier hoe zij haar goede werk verricht, heeft ons doen besluiten haar te steunen.

Onze wijnen zijn te bestellen via onze webshop. Klik HIER om naar onze webshop te gaan en neem snel een kijkje.