Kinderhand

Serving the children of the world. Dat maken we heel tastbaar in ons eigen dorp. Met ons doorlopende project Kinderhand proberen wij met relatief kleine (financiële) bijdragen het verschil te maken. Denkt u hierbij aan bijvoorbeeld kinderen die niet kunnen sporten, omdat de ouders de contributie of sportuitrusting niet kunnen betalen. Of kinderen die naar de middelbare school gaan en de ouders hebben geen geld voor een goede fiets. Wij proberen zonder bureaucratische rompslomp een oplossing te realiseren voor al dit soort situaties. Soms is onze financiële steun nodig, soms steken we zelf de handen uit de mouwen en soms moeten we partijen aan elkaar koppelen. Maar als we enigszins kunnen en het past in onze doelstelling dan helpen wij graag!

Aanvraag voor Stichting Maatschappelijke Initiatieven - Kiwanis Rooi

Hulpaanvragen voor Stichting Maatschappelijke Initiatieven - Kiwanis Rooi (SMI)
Wilt u een aanvraag indienen om te zien of we als Kiwanis iets kunnen betekenen? Gebruik dan onderstaand contactformulier. U kunt daarin uw aanvraag toelichten en eventueel documenten toevoegen als bijlage die uw aanvraag ondersteunen. Uw verzoek gaat rechtstreeks naar het bestuur van SMI. Zij zullen beoordelen of uw aanvraag past in onze doelstelling en of wij iets voor u kunnen betekenen. U hoort binnen een week van ons.